HTML

Hogy hiányozni fog-e a Dota2-ben?

2011.10.04. 22:55 Doc.Tyr

 Anno mikor először láttam a Dota-t még nem voltam annyira pr0 tisztában a játékmechanizmussal, mint most. Igazság szerint fogalmam se volt arról, hogy mi mire való, hogy az akkor is majdnem 100 hős közül melyiknek mik az erősségei, gyengeségei. Ha jól emlékszem az első meccsemen Bloodseekerrel voltam, majd kipróbáltam más hősöket is, egészen addig, míg nem találkoztam Yurneroval. Nagyon hamar az egyik kedvenc lett belőle. De hogy mi alapján választottam?

Gondolom mindenki tudja, hogy a tavernában a hősöknek van egy kicsit ad-hoc, egy kicsit a Warcarft univerzumhoz köthető háttértörténete, amit általában senki sem tud elolvasni 2 perc alatt, amikor még kezdő. Mert nincs idő szöszölni! Indulnak ám a creepek! De mikor először látja az ember ezt a túl széles választékot, akkor pont ezek alapján dönt. Teljesen emocionális alapon. Én is azért választottam Yurnerot, mert a "Whirling, dancing like a dervish, swiping foes with a flick of the wrist. Poetry in motion [...]" kurva jól hangzott. De valljuk be: van, aki minden hős háttértörténetét elolvasta? Ahogy megértette az ember az alapokat, maximum a skillek leírását futotta át.

A Dota 2-ből a lore elemek teljesen hiányoznak. A leírások pusztán játék mechanikai szempontból mutatják be a hősöket. Hiányozni fog-e nekem ez a minimális RP a Dota2-ből? Egyértelmű, hogy nem -talán egy másodpercig. 

Szólj hozzá!

Címkék: lore yurnero dota2

A bejegyzés trackback címe:

https://firstblood.blog.hu/api/trackback/id/tr743279037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása